Доставка і оплата

Компанія ТОВ “Фудмарк”,Україна та ТМ «Garuda» оперативно доставить вам замовлення до населеного пункту у будь-якому куточку України.

Є можливість відправити каву за допомогою «Нової Пошти»:

• отримання посилки у відділенні «Нової Пошти»

Вартість доставки розраховується відповідно до тарифів компанії-перевізника “Нова Пошта”. Ви оплачуєте замовлення за вашим вибором:

• попередня оплата, згідно виставлених рахунків:

ТзОВ «ФУДМАРК»
ЄДРПОУ 40709441
 
UA623071230000026006010495383 у ПАТ «Банк Восток» МФО 307123

Ми укомплектуємо та надішлемо обрану вами каву в максимально короткий термін, адже ми цінуємо ваш час і намагатимемось доставити одразу ж після обжарки.

Кур’єрська доставка безпосередньо додому дає можливість обрати для вас максимально зручний час отримання. Перед здійсненням доставки кур’єр зателефонує Вам особисто.

Доставка для дрібного гурту, для ресторанів та кафе і офісних комплексів має спеціальні приємні бонуси для Замовників, що обговорюються окремо і з кожним індивідуально
Ми гарантуємо вам швидку, надійну та головне безпечну доставку нашої улюбленої кави «Гаруда».

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ:

Непродовольчі товари без претензій щодо якості можуть бути повернені протягом 14 днів з дня покупки, якщо товар: не використовувався; повертається: в оригінальній упаковці, в повному комплекті, з непошкодженими пломбами, з захисними плівками та витратними матеріалами (якщо вони входять до комплекту) – в такому ж стані, в якому він був придбаний, та має супроводжуватися оригінальним фіскальним чеком. В суперечливих випадках коли перевірка наявності слідів експлуатації технічно складних побутових товарів вимагає офіційної експертної оцінки, Покупцю необхідно звернутись до авторизованого сервісного центру та отримати акт технічного огляду на основі якого буде прийматись рішення щодо задоволення чи відхилення вимоги Покупця, щодо повернення такої продукції.

Непродовольчі товари належної якості, на які не розповсюджується гарантійний строк, можуть бути поверненні протягом 14 днів з дня покупки за умови надання всіх необхідних документів, збереження комплектності виробів, пломб, пакування та збереження цілісності товару.

Товари, що містять дефекти та щодо яких встановлено гарантійний строк, обслуговуються в гарантійних майстернях, адреси яких вказані в гарантійних талонах. Повернення таких товарів можливо тільки: протягом гарантійного строку за умови наявності висновку гарантійної майстерні про те, що товар має дефект, усунення якого є недоцільним або неможливим; при наявності висновку незалежної експертизи, що підтверджує невідповідність товару показникам якості.

Непродовольчі товари з дефектом, які не належать до груп технічно складських побутових товарів (не підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні), можуть бути повернені у термін, встановлений виробником продукції, що вказаний на маркуванні або в супровідних документах на продукцію.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

Продовольчі товари, нижня білизна, постільна білизна, друковані видання, м’які та гумові надувні іграшки, товари для немовлят, парфюмерно-косметичні засоби, товари в аерозольній упаковці, засоби особистої гігієни, рукавички та панчішно-шкарпеткові вироби, алкогольні напої, тютюнові вироби та інші товари, що не підлягають обміну (поверненню) згідно діючого законодавства про захист прав споживачів.